November mamma

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Johanna - 25 januari 2012 21:49

Godkväll !

Jag och älsklingen har kollat på "Livet blir bättre"

Idag handlade det om Anton Hysen :) Så grym är han.

Och så otroligt modigt av honom att gå ut med sin homosexuallitet, så grymt modigt.

Och grymt modigt av honom att stå inför 10,000 pers på Ullevi och tala.

Hade jag vart mamma eller pappa eller nått sånt liknande till honom eller någon annan som gjort samma sak,

då hade jag vart hur stålt som helst, !

Den/de idioter som skickade brev till hans lag förstår jag mig inte på, och jag tror inte ens dom förstår

vad Anton gått/går igenom, & jag anser att dom bara är patetiska fega as som inte har nått liv!

Anton är precis samma person som vem som helst, bara att han har en annan läggning som det absolut inte är nått fel på.

Vi här i sverige lever i ett samhälle där homosexuallitet är accepterat, men tydligen inte accepterad av vissa i samhället, antar att det är dessa personer som borde lära sig alla människors värde!


Anton Hysen, du ska veta att i mina ögon är du precis samma person, och du har precis samma värde som en annan i denna världen. spelar ingen roll om man är gay,bi,transa eller nått annat, ALLA personer har samma värde  oavsett läggning, !


Nu fick jag det sagt iallafall och hoppas fler håller med mig och stöttar Anton.


Nu ska jag och älskling kolla kniven mot strupen och sen blir det nog sova =)

Kommer blogga mer imorgon,

och imorgon ska jag och älskipälski åka och kolla på en sak =) ska bli kul.

Hoppas hoppas hoppas!!! Jag längtar så.  


Och en sak till, jag funderar på vilken hårfärg jag ska ha, svart eller rött ?? .. HEEELP!!

Trivs ju i det jag har nu, men vettefaaaan asså, så tacksam för tips babes :D !


Night Night =)

/Johanna<3



Av Johanna - 25 januari 2012 16:46

Heeej,!

Idag har det inte hänt speciellt mycket, mestadels legat på soffan då jag har sådan kramp o värk i magen,

Trodde jag skulle dö inatt, sprang upp o spydde och kramperna försvann lite smått, men inte helt. !

Min kära älskling var så gullig och gick ner till affären och köpte proviva (blåbär) till mig =)

Sen låg vi i soffan och myste en stund!


Nu tänkte jag försöka ta mig en cigg, och sen ska jag tvinga älskling att mysa med mig i soffan och kolla på tv :)

Jag älskar min man mest av allt , min kära lilla skrutt, du är mitt liv, mitt allt, hela min värld.!

Finns ingen som dig, du ställer alltid upp och är så go & omtänksam.

Bättre pojkvän än dig kan jag inte hitta,

Du & Jag tills döden skiljer oss åt.

Emil Pär Löfgren <3


Var och tog lite bilder hos Carina den 19/1-12 :) Helt underbara bilder,

Och vi blev jätte nöjda, laddar upp några här nedanför :) .


Så nu ska jag lägga mig och vila min mage igen och se om den blir bättre,

Kanske skriver senare ikväll.. :)

// Johanna <3




           

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards