November mamma

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Johanna - 26 januari 2012 20:47

Heej ! Idag har det inte hänt så mycket :) åkte till älsklingens pappa och åt middag!Det var gott :) så tack för den goda maten svärfar :) Sen gjorde vi inte så mycket, följde med Amanda till Ica maxi, sen hem...Efter en liten stund gick jag & älskling till Tina för han skulle beställa skal till sin mobil :)Vet inte vad som händer mer nu, men tror jag och älskling ska lägga oss i ett bad om en stund,Eller så blir det lite senare :)! Jo min mage börjar bli bättre, men mår fortfarande lite illa och har kramper!Känns som vatten som skvalpar runt haha ! Men men nog om det, hoppas det blir bättre snart iaf :)Sen skulle jag och älskling kollat en sak vid 14.00 Men det blev framskjutet :/ men hoppas på att det blir snart och att det blir nått bra av det :) hihiNe nu är jag tom på ord!Så jag säger bye bye sålänge kanske bloggar senare :)/ Johanna <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards