November mamma

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Johanna - 27 januari 2012 22:12

Heeeej!

Idag har jag och älsklingen bara tagit det lugnt, kollade på björn bröder 2 när jag vaknade =) 

Älskar dom :D hehe.. Senare tog vi oss en dusch och kollade runt lite på datorn, 

Efter det så åkte vi med hans mamma & syster ner till Ica Maxi för att storhandla,

blev en hel del, och jag & älskling köpte nästan 2kg godis för 50kr :D hehe..


Sen när vi hade packat upp varorna när vi kom hem igen så blev det att ta det lite lugnt, sen blev det Tacos och The voice sverige :) Såå grymt kul & bra :) Och aldrig fel med lite mat i magen & nått bra på tv :) 


För våran del just nu händer inte så mycket, tänkte kolla om älsklingen vill se en film eller nått om en stund =) 

Så vi har nått att göra, det är så förbannat kallt ute, så jag orkar inte ens tänka tanken på att gå ut..

Men hade inte vart helt fel att går ut och ta några kvällsfoton =) jag älskar att fota, 


Haft stora funderingar på att gå en fotografutbildning och börja jobba som fotograf :) 

Det kan man ju ha användning av på fritiden med som ett extra knäck hemifrån :) 

Så jag ska nog kolla upp vart det finns bra utbildningar för detta och söka tror jag..

Eller vad tror ni ?

Är ju utbildad florist i botten, men tröttnat på det, så vore kul att testa nåe nytt som man ändå har kvar intresset av.

och jag tror dessutom att det kan ge nått för framtiden då jag tror att jag aldrig kommer tröttna på att fotografera, finns så mycket olika man kan fota, t.ex som bröllop, dop, student m.m

Ne nog om detta, så återkommer jag om det när jag bestämt mig helt :D


Nu ska jag försöka få min prins att sluta tjöta i tele så vi kan mysa :) 


 

Ha en underbart trevlig kväll allihopa =) 

// Johanna <3

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards