November mamma

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Johanna - 30 januari 2012 15:59

Du är den finaste som finns, som vandrat på vår jord..

Jag kommer aldrig släppa taget,för jag håller mitt ord..

Det ska vara du och jag, vi ska vandra hand i hand,

genom eld,skog och vatten ska vi finnas för varandra.

Jag ska skrika ditt namn över hela atlanten, När vi två blev ett kan aldrig glömma den natten.

Du är så underbar, och du förtjänar mycket kärlek.

Jag älskar dig baby, hoppas dagarna blir fler.

Du är så himla fin, underbar och vacker, jag behöver inte leta för jag har funnit den bästa skatten.

Om jag fick bestämma skulle vi dela livet föralltid, du byggde upp en kvinna från en tjej utan framtid.!

Jag älskar dig baby, skulle göra allt för dig, Du är prinsen i mitt liv och du betyder allt för mig!

Du är den finaste som finns, du är så underbar, prinsen i mitt liv det ska vara du och jag.

Du och jag mot hela världen, ja sagan ska bli sann!

Jag kan se oss framför mig när vi håller hand i hand...

Emil Pär Löfgren <3

 

Av Johanna - 30 januari 2012 01:34

Tjillivippen =)

Åkte hem från min älskling idag :( och jag saknar honom redan så det gör ont!!

Han är min andra halva, och utan den halvan är jag inte hel.

Älskling, du lyser upp mitt liv, du gör det till något bra, något att leva för.

jag har aldrig känt såhär för någon innan, jag trivs så himla bra med mitt hjärta..

Han får mig alltid glad, bara av att kolla på mig.

Jag ler av lycka av att se dig min kärlek <3..


Nu ska jag iallafall ta och lägga mig i sängen och se om jag får någon sömn :)

Kommer kännas konstigt utan älskling bredvid.

Men ska försöka iallafall,

Så godnatt på er allihopa :)

// Johanna <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards