November mamma

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Du är så underbar! <3

Av Johanna - 30 januari 2012 15:59

Du är den finaste som finns, som vandrat på vår jord..

Jag kommer aldrig släppa taget,för jag håller mitt ord..

Det ska vara du och jag, vi ska vandra hand i hand,

genom eld,skog och vatten ska vi finnas för varandra.

Jag ska skrika ditt namn över hela atlanten, När vi två blev ett kan aldrig glömma den natten.

Du är så underbar, och du förtjänar mycket kärlek.

Jag älskar dig baby, hoppas dagarna blir fler.

Du är så himla fin, underbar och vacker, jag behöver inte leta för jag har funnit den bästa skatten.

Om jag fick bestämma skulle vi dela livet föralltid, du byggde upp en kvinna från en tjej utan framtid.!

Jag älskar dig baby, skulle göra allt för dig, Du är prinsen i mitt liv och du betyder allt för mig!

Du är den finaste som finns, du är så underbar, prinsen i mitt liv det ska vara du och jag.

Du och jag mot hela världen, ja sagan ska bli sann!

Jag kan se oss framför mig när vi håller hand i hand...

Emil Pär Löfgren <3

 

 
 
Löfgren

Löfgren

30 januari 2012 17:36

Naw älskling, du är allt för söt du hjärtat.
Jag tänker aldrig släppa dig heller, du är det bästa och det finaste jag har och det vill jag aldrig förlora heller. Du är verkligen min största kärlek någonsin, visst jag har säkert sagt det till dom förra jag varit tillsammans med, men du är verkligen verkligen det och det säger jag bara inte för att, det är faktiskt sant. Det kändes rätt första gången vi träffades, det klickade verkligen perfekt då vi träffades och sen dess har det bara blivit bättre och bättre. DU är den mest värdefullaste människan i världen och den mest vackraste tjejen i världen. Du anar inte hur jävla mycket jag älskar dig Johanna Hansson, det går ej beskriva med ord ska du ha klart för dig. Jag längtar verkligen tills bådas drömmar slår igenom, det kommer bli så underbart när dom gör det. Då lever jag verkligen i paradiset, men det gör jag alla redan. Men då har min livs dröm gått i uppfyllelse, hoppas det blir snart. Det är en dröm med små delar i, svårt att förklara, men du förstår säkert vad jag menar. ÄLSKAR DIG !!!! <3

http://eliaspappa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 juli 2013 20:52

Igår var jag, hjärtat och molly och kollade på Lotta på liseberg med Samantha och hennes syster. första gången vi var på lotta, kan säga att det var mycket bättre och roligare Live då man få se allt roligt som händer under reklam och sånt.. Rolig...

Av Johanna - 30 juni 2013 14:14


Satte mig nyss i ett varmt och skönt bad, så skönt för knät. Hjärtat servade mig med cola idag igen. Underbaraste mannen har jag. Molly sover middag, och ja sitter här o njuter av lite ensamtid, ska kolla runt efter material. Tänkte börja sy eg...

Av Johanna - 29 juni 2013 22:56

Glömde säga att när jag precis klivit upp ur badet och satt mig i soffan i handduk, plingar det som fan på dörren... Blev fan skit rädd.. Så hjärtat fick gå o öppna, och in kommer min älskade kusin o hans underbara flickvän, gissa om ja blev paff. :)...

Av Johanna - 29 juni 2013 21:55

Tog mig ett varmt bad med en grymt bra bok och ett glas cola zero som älsklingen kom in med. Molly sov middag under tiden. Jo igår tog vi en tripp till Gbg för att jag tänkte att ja kunde få en akut tid på reumatologen på Sahlgrenska , hon jag pra...

Av Johanna - 27 juni 2013 15:15

Idag vaknade vi runt 10, ganska så skönt faktiskt.  gav molly en flaska välling, sen satt hon i sin gåstol och lekte.  Jag satte mig i soffan och vek tvätten från igår, usch inte kul alls men sånt som måste göras. Nu under dagen har jag försökt...

Ovido - Quiz & Flashcards