November mamma

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna - 24 januari 2012 00:03

Välkommen till min blogg!Tänkte att jag skulle göra denna bloggen till nått seriöst! Och hoppas på att så många som möjligt gillar att läsa om mitt liv och vad jag sysslar med :)Börjar väl såhär då, jag är en glad och positiv tjej på 21 år som växt upp i en liten förort vid namn Lerum!Tog studenten som Florist 2010 på Flora Dekor mellan Alingsås och Vårgårda.Bodde i lerum fram till augusti 2010 då jag flyttade hem till en vän i Borås,Januari 2011flyttade jag hem till pappa i ytterby, December 2011 träffade jag min underbara pojkvän som snart blir min sambo (hoppas på lägenheten till våren)Då blir det att flytta tillbaka till Borås eftersom han bor här,Denna bloggen kommer handla mestadels om mitt liv, Och livet tillsammans med mitt hjärta! Hoppas nu att ni kommer gilla det ni läser om mig och mitt liv! Och jag ska försöka uppdatera varje dag :) Nu ska jag mysa med min älskling hade jag tänkt och bara njuta av hans närhet! JAG ÄLSKAR DIG EMIL LÖFGREN <3 // Johanna <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards