November mamma

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Johanna - 9 februari 2012 16:36

Tjosan!


Idag har jag vart på AF på möte, och älsklingen följde med =)

Det var faktiskt ganska så intressant, så det kanske blir nått sånt tills jag flyttar härifrån :)


Sen åkte vi hem, och jag satte igång att städa lägenheten, tvättat och diskat också,

Sen har det väl inte hänt så värst mycket idag, nu tar vi det bara lugnt,

och baby ligger i sängen och "Vilar ögonen" som han säger, men vet att han sover :P

Men låter han göra det, så han inte blir gnällig ^^ .. haha


Imorgon ska jag o baby åka in till stan för att träffa Cissie och lilla Alicia :)

blir väl en fika och kika lite affärer..

Sen blir det väl att kolla Gay galan på kvällen, och bara mysa :)


Den 7/2 Hade jag och min älskade baby 2 underbara månader :) <3

Kommer bli fler månader, dagar och år med dig min underbara <3.

Jag älskar dig mest Emil Löfgren <3


// Johanna <3

Ovido - Quiz & Flashcards