November mamma

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Johanna - 10 mars 2012 01:14

Hej! Kom på att jag vart väldigt dålig på att bloggaDen senaste tiden! Vet dock inte varför haha, har väl inte hänt så mycket det senasteIdag var iallafall min "kusin" Annika här och hälsade på mig och baby :)Satt säkert och prata om allt och inget i ca 4 timmar hahaMen inte träffat henne sen förra året pga att hon flyttade till Norge av olika skäl! Men vi hade trevligt iallafall :) sen har det väl inte hänt så mycket idag faktisktKan ju bara säga att jag stör mig på en viss person som tror sig veta allt och känna alla!Det är tydligen bara denna personen som existerar och får utrycka sig i ord!Inte en jävel kan säga till mig vad jag får säga och inte! Dessutom inte denna person! Stör mig som fan assåÄlsklingen sitter och bloggar vid datorn så snodde hans mobil,Hatar att blogga från mobil men men! SnartSå kommer appen t mobilen iallafall så då blir det som Att blogga från datorn :) Aja nu ska jag lägga mig i sängen och kolla Facebook lite,Sen lägga mig och mysa med mitt älskade hjärta :)<3Förresten så hade vi 3 månader i onsdags :) dom 3 bästa månadernaI mitt liv :) fick 10 röda rosor av baby när jag kom hem :)Helt underbar är han, helt klart den bästa :)Jag älskar dig Emil Löfgren min lilla snuttis <3Nu är jag tom på ord och kommer inte på nått merAtt skriva:/ Ha det fint allihopa :)// Johanna <3

Skapa flashcards