November mamma

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Johanna - 12 mars 2012 18:58

Hmm, ja vad ska man säga, mer än att jag är jävligt besviken på C.

Hon tror ju fan att jag är dum i huvudet, men ikke.

när vi blev vänner igen efter 4 månader som ovänner så sa du till mig

"Han ska aldrig få komma emallan oss igen och det kommer han inte kunna"

Men just nu är det de han gör, du försvarar en STOR idiot, och jag trodde våran vänskap på ca 5-8 år var viktigare, men jag hade nog fel. Du tar ju hans parti hela tiden, och sen klagar på att vi glidit ifrån varandra ? .

Hör av dig någon gång då för i helvete, inte bara jag som ska göra det..!!!!

Sen trodde jag du kände mig bättre än att dömma ut och säga att du tror jag vill träffa P för annat än att få mina pengar..?! Hur i helvete kan du tro nått sånt när du vet att jag hatar honom över allt annat.. ????


Aja, man vet ju vilka ens äkta vänner är iallafall.


JAG ÄLSKAR MIN EMIL LÖFGREN <3    

Ovido - Quiz & Flashcards