November mamma

Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

Uppdatering !!

Av Johanna - 24 mars 2012 21:12

Heeej!


Vet inte riktigt vad jag ska skriva ? hehe

Men har väl inte hänt speciellt mycket det senaste. :/

Har vart med min underbara baby, och typ slappat :)

I torsdags var vi ute och tog oss en go promenad i det fina vädret,

passade då på att fota lite, vi käkade även våran första glass för iår,

tyckte det var läge för det när solen ÄNTLIGEN hade tittat fram på rikigt .

i torsdags hade vi säkert runt 15 grader, underbart.

Sen hände det inte speciellt mycket denna dagen,


Igår (fredag) Var jag först på "orka mera" och gick igenom lite papper, sen

kollade när det andra tränade Bag Fighting, :) Kunde inte vara med på den träningen då jag hade gjort illa mitt knä sedan onsdagens träning då jag måste sparkat fel på säcken, skadede även handleden när jag boxade fel..

Ja, jag vet att jag är typ den smartaste :) haha.. VET vad min älskling kommer säga om det.

Men jag håller inte med :) haha..


Sen vill jag bara tala om att fredagen var den bästa dagen på VÄÄÄÄÄLDIGT länge i mitt liv !!

älsklingen vet varför :)


För övrigt har jag lyckats hålla upp med rökningen i ca 2 veckor :) stoooolt , oja .

har ju världens bästa babe som stöttar mig i detta,

jag ska klara detta hela vägen.


Hmm, och idag denna lördagen har jag/vi inte gjort så mycket alls faktiskt, åkte hem till älsklingen i Borås , för att pappa skulle ha besök :)

Så när vi kom till borås så åkte jag med älskling till Byttorp och hämtade en skrivare som han skulle köpa, sen efter det så åkte vi till Ica Maxi och handlade Coca-cola och Cheez bolls ,

så nu ska vi snart mysa lite framför tv'n

Eller så sätter vi oss och spelar kort om det inte går någe bra på tv :)


Sen imorgon så ska vi till Leo's Lekland i Borås med Niklas,Mia o deras barn, sen jag, älskling, älsklings son Elias, och Mandis,

Ska faktiskt bli kul, dock aldrig träffat Mia, men ska nog gå bra, jag har liiiite svårt för nya människor, speciellt tjejer, jag brukar oftast komma bättre överens med killar, har ju mer killkompisar än tjejkompisar, så det förklarar väl den saken :) haha.. Men som tur är har jag ju min älskling och hans syster med så det ska nog gå bra :D.


Ne nu ska jag dra mig från datorn, och vara lite social med hjärtat mitt, :) <3


Bilder från i Torsdags o Fredags här nedanför :)

               


EGO bild från bilresan till Borås ;) 

 


Ne nu är det dags att dra sig :) .. Hoppas ni har en fortsatt trevlig Lördagskväll :)

det ska jag ha iaf :) ..

/ Johanna <3    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 juli 2013 20:52

Igår var jag, hjärtat och molly och kollade på Lotta på liseberg med Samantha och hennes syster. första gången vi var på lotta, kan säga att det var mycket bättre och roligare Live då man få se allt roligt som händer under reklam och sånt.. Rolig...

Av Johanna - 30 juni 2013 14:14


Satte mig nyss i ett varmt och skönt bad, så skönt för knät. Hjärtat servade mig med cola idag igen. Underbaraste mannen har jag. Molly sover middag, och ja sitter här o njuter av lite ensamtid, ska kolla runt efter material. Tänkte börja sy eg...

Av Johanna - 29 juni 2013 22:56

Glömde säga att när jag precis klivit upp ur badet och satt mig i soffan i handduk, plingar det som fan på dörren... Blev fan skit rädd.. Så hjärtat fick gå o öppna, och in kommer min älskade kusin o hans underbara flickvän, gissa om ja blev paff. :)...

Av Johanna - 29 juni 2013 21:55

Tog mig ett varmt bad med en grymt bra bok och ett glas cola zero som älsklingen kom in med. Molly sov middag under tiden. Jo igår tog vi en tripp till Gbg för att jag tänkte att ja kunde få en akut tid på reumatologen på Sahlgrenska , hon jag pra...

Av Johanna - 27 juni 2013 15:15

Idag vaknade vi runt 10, ganska så skönt faktiskt.  gav molly en flaska välling, sen satt hon i sin gåstol och lekte.  Jag satte mig i soffan och vek tvätten från igår, usch inte kul alls men sånt som måste göras. Nu under dagen har jag försökt...

Ovido - Quiz & Flashcards