November mamma

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Johanna - 22 april 2012 18:21

Godkväll !

Jag kom på att jag vart dålig på att blogga den senaste tiden, jag ska bli bättre på det. I promise !

Kanske ska köra en liten frågestund ? kanske blir mer uppdatering då. haha.

sen har jag funderat på att göra Morgon,eftermiddag och kvälls inlägg så det blir mer att läsa :) hehe


Annars då, Nee händer inte så värst mycket just nu, mer än att jag och hjärtat letar lägenhet i Borås och utanför,

det är ju inte lätt asså, men nu har vi fått tag i lite mer privatägda hyresvärdar och ska ringa dom och kolla läget lite om det nu finns några lägenheter ute :) Mamma var så snäll och letade fram några nära henne också :) Underbart!


Hmm, ja nu i eftermiddags åkte hjärtat hem till Borås för att ha sin son Elias, som går på dagis där, annars hade dom bott här hos mig ^^

Men snart så bor vi förhoppningsvis tillsammans :)

Så tråkigt att han behöver åka, jag som hatar att sova ensam, speciellt i denna stora dubbelsängen, uscha !!

Men som tur är finns det mobil så jag kan prata med honom iallafall :)

Sen kommer han och Elias hit på fredag, Hm, jag har så stora funderingar på om man kanske ska kolla vad biljetterna till Cirkus Maximum kostar ? , Det är ju fredagen den 27 här och hade kanske vart nått för Elias ? .

Men frågan är ju hur mycket sötnosen kommer sitta stilla ? Hehe, detta får vi allt kolla på..


Och nu då ?, Hmm tänkte faktiskt kolla efter någon film och kolla på, sen ta lite glass med varma hallon på :)

så jääääävla gött är det asså .


Ne nu kommer jag inte på nå mer att skriva, så ha en underbart bra kväll allihop.

   

Älskar min Emil Löfgren mest av allt 



//Johanna <3 

Ovido - Quiz & Flashcards