November mamma

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Johanna - 10 juli 2012 17:30

Heeej !

Nu är jag äntligen tillbaka här på bloggen, var ju ett bra tagsen sen sist.

men har vart mycket det senaste.


Kan ju börja med att berätta att jag och älsklingen väntar tillökning, :) Helt underbart.

     

Jag är så lycklig och kan inte bli lyckligare just nu, längtar tills jag får ha dig i min famn,

Idag är jag i vecka 21+3 och tiden bara springer iväg. Bebisbus är beräknad 16 November.

Kan ni fatta vad vi längtar ? . hihi.

Sen förlovade vi oss den 7/6-12 :) Jag är lyckligare än lyckligast. <3


Hm, mer då ? Jo idag har inte hänt så värst mycket faktiskt, fått ta hand om min lilla älskling som legat i sängen hela dagen med sprängande huvudvärk, ajaj.

Och där ligger han ännu.. jag funderar på om man ska ta och laga mat snart, för nu börjar magen skrika. :P

och bebisbus behöver ju näring.

 

Jag älskar min man över allt annat i hela världen :D <3

nu blir det snart matlagning.

Ha det så bra sålänge så skriver jag mer när jag har tid :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards