November mamma

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Johanna - 7 augusti 2012 22:30

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 8 månader och varit förlovade 2 månader :) 

Jag kan inte beskriva lyckan i ord som jag känner..

Kärleken till min fästman är obeskrivlig, jag älskar honom nått enormt..

Jag hade aldrig klarat leva utan honom, hur hade allt sett ut då? .

Tomt och trist ? Ingen glädje inga skratt ?. Ja man kan ju undra,

Men nu lever vi tillsammans och han är det bästa som hänt mig, jag är såååå lycklig ! 

Och att vi ska få en liten dotter tillsammans, den glädjen går verkligen inte att beskriva i ord, jag är helt tom.

Jag ler så fort jag kollar på honom, och så fort jag känner lilltjejen i magen.. NI är det bästa som finns..

Nästa sommar hoppas jag allt blir som planerat, du vet väl vad jag menar älskling ? hihi..

Ne nu är jag tom på ord, jag försöker visa min kärlek till dig varje dag så gott jag kan, jag hoppas verkligen det räcker till, och att jag duger med den kärlek jag ger dig, och som jag delar med dig varje dag...

Jag ÄLSKAR dig Emil <3  

Att se på dig, bara det får mig att le, att vandra runt med ett leende på läpparna dag in och dag ut.. !

Det är vi, nu och föralltid, älskar dig mest <3

Av Johanna - 7 augusti 2012 16:35

Idag ringde väckarklockan 06:35 så znoozade ja och baby till 07:00 sen vart det bara att gå upp och ta på sig, slänga i sig en macka och dra till tåget mot Göteborg, där blev det vidare mot Lerum för jag skulle på möte kl 09:00 så skulle vara där lite innan .
Efter mötet åkte vi vidare mot Göteborg, var där en stund sen vidare mot Borås där älskling skulle på sitt möte!
Gick väl bra där med,
Efter allt flängande fram och tillbaka åkte vi bussen hem till älskling.
Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt, funderar lite smått på vad vi ska äta idag oxå, grymt hungrig nu!!
Men ska ligga kvar här en stund först och vila, ont i ryggen och skit, känns som jag börjar få feber :/ typiskt!!

Annars då? Ne händer inte möe mer idag, har en sparkande tös i magen, men det är bara mysigt. Förutom hennes enorma kikar på kvällarna :p
Men jag älskar henne massa min lilla tös, tänk att man kan älska någon så mycket av att bara känna rörelser inifrån, det är den häftigaste och mysigaste känslan som finns!

Ne nu ska jag vila lite tänkte jag, slänger väl in ett litet inlägg senare ikväll oxå skulle jag tro :)
Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards