November mamma

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

Godmorgon!

Av Johanna - 9 augusti 2012 11:35

Ja idag vaknade jag vid 10:00 av att mobilen ringde, bokade in ett möte på tisdag.
Ligger kvar i sängen ännu, har så förbannat ont i ryggen :(, snart upp och äta frukost så jag får i mig nått :) sen planera middagsmat till mig och min man!
Senare idag blir det torsdagskvällen med älskling och hans syster :)
Vi ska kolla när Molly sanden och Kalle Moreus spelar på stora torget :)
Hoppas mina ben och fötter är med mig idag bara, förra torsdagen på Brolle hade jag så ont i fötterna och var tvungen att sitta från och till!

Ne nu får det bli lite frukost och göra sig iordning för stan :)

Vecka 25+5 idag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 juli 2013 20:52

Igår var jag, hjärtat och molly och kollade på Lotta på liseberg med Samantha och hennes syster. första gången vi var på lotta, kan säga att det var mycket bättre och roligare Live då man få se allt roligt som händer under reklam och sånt.. Rolig...

Av Johanna - 30 juni 2013 14:14


Satte mig nyss i ett varmt och skönt bad, så skönt för knät. Hjärtat servade mig med cola idag igen. Underbaraste mannen har jag. Molly sover middag, och ja sitter här o njuter av lite ensamtid, ska kolla runt efter material. Tänkte börja sy eg...

Av Johanna - 29 juni 2013 22:56

Glömde säga att när jag precis klivit upp ur badet och satt mig i soffan i handduk, plingar det som fan på dörren... Blev fan skit rädd.. Så hjärtat fick gå o öppna, och in kommer min älskade kusin o hans underbara flickvän, gissa om ja blev paff. :)...

Av Johanna - 29 juni 2013 21:55

Tog mig ett varmt bad med en grymt bra bok och ett glas cola zero som älsklingen kom in med. Molly sov middag under tiden. Jo igår tog vi en tripp till Gbg för att jag tänkte att ja kunde få en akut tid på reumatologen på Sahlgrenska , hon jag pra...

Av Johanna - 27 juni 2013 15:15

Idag vaknade vi runt 10, ganska så skönt faktiskt.  gav molly en flaska välling, sen satt hon i sin gåstol och lekte.  Jag satte mig i soffan och vek tvätten från igår, usch inte kul alls men sånt som måste göras. Nu under dagen har jag försökt...

Skapa flashcards