November mamma

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

En kväll på stan !

Av Johanna - 9 augusti 2012 23:38

Ja, nu är vi precis hemkommna från stan.. var och kollade när Kalle Moraeus och Molly Sandén när dom uppträdde på stora torget i Borås :) Grymt bra var dom, och molly asså, man dör ju när man hör henne sjunga, hon har ju en röst av renaste guld !

Efter dom hade uppträtt så gick jag, älsklingen och Amanda till stadsparken och kollade på Zekes en stund..

Sen tog vi bussen hem och nu sitter vi här vid varsinn dator ?.. HAHa.. 

Händer väl inte speciellt mycket mer ikväll skulle jag tro, kanske lägger mig i ett bad om en stund, har satans ont i ryggen och fötterna nu .. Sen ska jag be min man ge mig lite massage på ryggen så kanske jag kan sova liiiite bättre inatt. :) 

Varje morgon när jag vaknar har jag alltid ont i ryggen, måste göra nått åt det, använder mitt foglossnings bälte lite då och då, men hjälper väl sådär, så jag funderar på att köpa en sak som fanns nere på barnvagnscentralen här i Borås.

Det är nått som stabilliserar magen och hela ryggen, och inte bara svanken.


Annars då? . Ne händer inte så mycket, lilltjejen är lika vild som vanligt på kvällarna så kanske inte blir någon bra sömn inatt heller ? ;) . Men jag älskar min tös så mycket redan :) hihi..

Nu är jag och älsklingen iallafall överrens om vad hon ska heta i både förnamn och andranamn, 

Men blir en överraskning tills dopet ;) ..

Förnamnet blir ju iallafall Molly :) Och vad tror ni min man fick det namnet ifrån?. Jo såklart Molly Sandén :) hehe.

Hans favvo tjej inom musik ... 


Ne, nu ska jag nog faktiskt lägga mig i sängen en stund och vila ryggen, lite trött är jag med, men som sagt så är min lilla tjej sprallig och så nu :) så får lägga mig och njuta av hennes sparkar istället :) .

Uppdaterar mer imorgon :) 

Sov så gott allihop .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 juli 2013 20:52

Igår var jag, hjärtat och molly och kollade på Lotta på liseberg med Samantha och hennes syster. första gången vi var på lotta, kan säga att det var mycket bättre och roligare Live då man få se allt roligt som händer under reklam och sånt.. Rolig...

Av Johanna - 30 juni 2013 14:14


Satte mig nyss i ett varmt och skönt bad, så skönt för knät. Hjärtat servade mig med cola idag igen. Underbaraste mannen har jag. Molly sover middag, och ja sitter här o njuter av lite ensamtid, ska kolla runt efter material. Tänkte börja sy eg...

Av Johanna - 29 juni 2013 22:56

Glömde säga att när jag precis klivit upp ur badet och satt mig i soffan i handduk, plingar det som fan på dörren... Blev fan skit rädd.. Så hjärtat fick gå o öppna, och in kommer min älskade kusin o hans underbara flickvän, gissa om ja blev paff. :)...

Av Johanna - 29 juni 2013 21:55

Tog mig ett varmt bad med en grymt bra bok och ett glas cola zero som älsklingen kom in med. Molly sov middag under tiden. Jo igår tog vi en tripp till Gbg för att jag tänkte att ja kunde få en akut tid på reumatologen på Sahlgrenska , hon jag pra...

Av Johanna - 27 juni 2013 15:15

Idag vaknade vi runt 10, ganska så skönt faktiskt.  gav molly en flaska välling, sen satt hon i sin gåstol och lekte.  Jag satte mig i soffan och vek tvätten från igår, usch inte kul alls men sånt som måste göras. Nu under dagen har jag försökt...

Skapa flashcards