November mamma

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Johanna - 12 augusti 2012 15:27

Idag vaknade jag runt 10, kollade om baby var vaken och han vaknade typ samtidigt som mig :) Hihi.

Även våran lilla tjej i magen vaknade då, så det var fullrulle i magen på morgonkvisten, är i vecka 26+1 idag. 

Längtar så tills imorgon när vi ska till MVC för kontroll, lyssna på hjärtat och ta lite prover. 

Ska be att få väga mig oxå. för sist jag vägde mig hade jag bara gått upp 2 kg på 7 månader ?. 

är det normal ?. klart man blir lite orolig, alla jag känner som har barn, eller väntar barn har gått upp mellan 10-30 kg. 

Men alla kilon kanske kommer dom sista månaderna ?. 

Så ska kolla med min BM om det är normalt eller om jag ska ändra på nått, lilltjejen växte ju som hon skulle på senaste UL och det var ju i måndags, så är ju inget fel med hennes tillväx iallafall :) och det är ju huvudsaken. 

Det är ju första barnet för mig, så klart man blir fundersam om saker och ting. 

Glad att jag har en sån snäll och bra BM på MVC iallafall.. :D


Annars då?.. Ne, ringt ett samtal men personen i fråga svarade inte, så antingen ringer jag senare eller väntar på att personen ringer tillbaka.. Klockan 17:00 blir det nog fullrulle, då kommer fästmannens son hit som har vart hos sin mamma. så nu ska han vara hos oss i en vecka :) . Dom har ju varannan vecka. 

Så vi ska väl leka och busa med sötnosen, är ju hyfsat fint väder ute idag så. 

skulle antagligen ner till svärfars jobb sen, han jobbar ju med däck och bilar, så det tycker ju lilleman är kul, även hans far ;) hehe..

Senare blir det väl bara middag och mys med pojkarna :) .

Nu ska jag ta mig lite blåbär och mjölk :)

Uppdaterar lite senare . ha det fint sålänge . 

Ovido - Quiz & Flashcards