November mamma

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Johanna - 23 augusti 2012 23:55

Nu kör jag en liten frågestund här på bloggen också, alla frågor är välkomna, jag ska försöka svara på allt och alla frågor :) Kör på! avslutar frågestunden på söndag troligtvis. 


 

Av Johanna - 23 augusti 2012 23:43

Godkväll,godnatt eller vad man nu ska skriva ..

Idag har det faktiskt inte hänt mycket alls, regnade som satan när jag och älskling vaknade..

fick ett samtal från AF, sen la jag mig i soffan.. ska dit nästa onsdag och prata, måste sjukskriva mig, är ju fan ingen ide för mig att jobba nu dom sista månaderna.. 

jag har ingen ork till det och min rygg pallar inte med det heller.. kan knappt stå 30 min innan rygger viker. fötterna värker och knäna.. Jättekul NOT!

Jag hade velat jobba liiiite innan lillan kommer, men om kroppen inte orkar så får jag helt enkelt stå över det.

får se hur jag och baby delar upp föräldrarledigheten, om jag har 6 månader och han 6 månader eller hur vi ska göra.

får se om jag hittar nått jobb, isf får han vara ledig :) 

första halvåret vill jag iaf vara hemma med lilltjejen, ska ju försöka amma och hoppas det går, och hoppas jag kan amma minst 2 månader iaf.


annars då?, ne inte hänt mycket idag som sagt, allt är som vanligt typ..

ena dagen mår jag skit bra, andra mår jag piss o pannkaka..

men men, det är sånt jag får leva med dom 3 månaderna som är kvar. :) haha.


Satt nyss och kollade på American history X, Rå film, men ändå bra på nått sett.. 

nu tänkte jag lägga mig i sängen här strax och mysa med mitt hjärta, men ett inlägg här fick det allt bli innan :) hehe

Får se hur mycket jag får sova inatt, lillan flyttar runt och sparkar så fort jag ligger på vänster sida, men kan ju fan inte somna på nå annat sett haha.. så vi får väl se hur det går. 


Ne nu ska jag bädda ner mig i sängen för natten..ha det fint.

Ovido - Quiz & Flashcards