November mamma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna - 6 augusti 2012 22:22

Ja idag klockan 16:00 var jag och älsklingen på 3D ultraljud på emmaultraljuds klinik i Göteborg :)
Och vi fick reda på att vi väntar en liten flicka :)
Välskapt och allt såg så bra ut :)
Just nu väger lilltjejen 746 g och har normal tillväxt :)
Ena bilden är på ansiktet :) på andra bilden pekar hon med pekfingret och ser ut som att hon greppat tag om navelsträngen ;) hehe
Nu längtar mamma och pappa efter dig :)

Av Johanna - 6 augusti 2012 14:01

Ja nu sitter vi på bussen till Göteborg och det ösregnar!!!!
Tur att vi sitter i bussen iaf haha.
Klockan 16:00 ska vi nämligen till emmaultraljuds kliniken för att göra ett 3D och könsultraljud :) spännande ska det bli :)

Ja, vad tror ni, kille eller tjej? :)
Uppdaterar senare när vi vart där .
Hej sålänge :)

Av Johanna - 5 augusti 2012 00:05

Godkväll !

Idag har det väl inte hänt speciellt mycket faktiskt, jag och baby har bara tagit det allmänt lugnt.

haft så ont i ryggen idag också så inte haft någon ork till att göra nått direkt, 

Vi gick en sväng ner till Maxi och handlade tillbehör till maten iallafall som idag blev tacos :) 

Kollade sedan lite på sommarkrysset, sen så gick jag och la mig i sängen en stund.

Annars har det väl nästan inte hänt nått idag.

 

Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och har precis gjort en ny Header.

Älsklingen ligger i sängen med mobilen eftersom jag så snällt snodde hans dator för att fixa header och blogga lite.

Har ju Bloggplatsens App i mobilen, men jag är så glömsk så jag glömmer helt och hållet att jag kan blogga från mobilen istället haha.

 

Ja, jag har då en liten nattvilde i magen, det är nu på kvällen som H*n sparkar och har sig mest.

Kan även tillägga att den lill* har hicka från och till HELA tiden, obehagligt emallanåt beroende på hur den ligger .

Men annars älskar jag känslan av att känna min lill* älskling där inne, jag längtar så mycket efter bebis nu.

På måndag sker det en hemlighet till faktiskt, + att min älskling fyller 22 då :) 

Vet dock inte än vad han ska få av mig i present, men jag kommer nog på nått :) Hoppas jag iallafall.

 

Nu blir det en nattcigg, sen ska jag krypa ner i sängen med min man.

Natti <3

Vecka 25+0

 

Ovido - Quiz & Flashcards