November mamma

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

Måste bli bättre på att uppdatera!

Av Johanna - 14 oktober 2012 20:36

Ja som ni nog märkt så har jag vart dålig på att uppdatera min blogg!
Men vart så jävla mycket att tänka på och att fixa, !
Nu är det äntligen höst :) älskar hösten, så mysigt med massa varma färger och massa ljus .. ^^

Idag har jag, älskling och Elias vart hemma hos min kusin och hans tjej på inflyttnings fika :) köpte med mig en blomma och det blev inget mer än en höstglöd ^^ jag som utbildad florist älskar hösten i butikerna och även jul :)
Sen när vi hade vart där blev det att åka till Borås och lämna lilleman ..
Nu är jag och hjärtat påväg hem till Göteborg igen, hem och mysa och kolla tv. Satan vad jag fryser... Och värk har jag som fan!!!
Sjuka sammandragningar och foglossningar! Jag tycker att lilltjejen kan komma nu! Vecka 36 (35+1) idag.. Kan typ inte gå längre så ont har jag, och mina fötter är halvt döda..

Var ju i Ullared den 4 okt, gick där 7 timmar och hann inte ens med allt !! 2700 kr gick det och det är lite jämnfört med var jag brukar handla för där, brukar ligga på runt 5-6 tusen.. Men nu handlade jag det viktigaste till lilltjejen, 17 paket våtservetter ;) Haha!!
Sen blev det födelsedags present till Elias. Och julklappar till familjen :)
Nu ska jag bara komma på vad jag ska köpa till min älskling i julklapp?

Lägger in någon bild på magen oxå tänkte jag :) är väl dags att jämnföra?
Sen blir det en ego bild och en på mig och min kärlek ! <3

 
 
G.O.S

G.O.S

16 oktober 2012 15:04

Lämnar lite avtryck här att jag varit och kikat in här ;)
Åh ska ni få en tös vad härligt blir roligt o följa er.

Är storabarnet inte eran gemensamma??

http://www.gosxxtre.blogspot.se

Johanna

16 oktober 2012 15:15

Vad roligt :) ja vi ska få en liten tös, :) ska bli spännande faktiskt. Nej pojken är min fästmans sedan ett tidigare förhållande.
Kul att du vill följa oss här, ska bli bättre på att uppdatera om vardagen och graviditeten nu mot slutet :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 juli 2013 20:52

Igår var jag, hjärtat och molly och kollade på Lotta på liseberg med Samantha och hennes syster. första gången vi var på lotta, kan säga att det var mycket bättre och roligare Live då man få se allt roligt som händer under reklam och sånt.. Rolig...

Av Johanna - 30 juni 2013 14:14


Satte mig nyss i ett varmt och skönt bad, så skönt för knät. Hjärtat servade mig med cola idag igen. Underbaraste mannen har jag. Molly sover middag, och ja sitter här o njuter av lite ensamtid, ska kolla runt efter material. Tänkte börja sy eg...

Av Johanna - 29 juni 2013 22:56

Glömde säga att när jag precis klivit upp ur badet och satt mig i soffan i handduk, plingar det som fan på dörren... Blev fan skit rädd.. Så hjärtat fick gå o öppna, och in kommer min älskade kusin o hans underbara flickvän, gissa om ja blev paff. :)...

Av Johanna - 29 juni 2013 21:55

Tog mig ett varmt bad med en grymt bra bok och ett glas cola zero som älsklingen kom in med. Molly sov middag under tiden. Jo igår tog vi en tripp till Gbg för att jag tänkte att ja kunde få en akut tid på reumatologen på Sahlgrenska , hon jag pra...

Av Johanna - 27 juni 2013 15:15

Idag vaknade vi runt 10, ganska så skönt faktiskt.  gav molly en flaska välling, sen satt hon i sin gåstol och lekte.  Jag satte mig i soffan och vek tvätten från igår, usch inte kul alls men sånt som måste göras. Nu under dagen har jag försökt...

Ovido - Quiz & Flashcards