November mamma

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Johanna - 26 december 2012 22:50

Hej, äntligen tillbaka här på bloggen, nu hoppas jag att jag kan få tiden att uppdatera här så som jag vill.. Men jag har en underbar liten tös som tar all min tid, och det är det ju självklart värt :)
Den 22/11-12 kom våran lilla Molly äntligen till världen, 3150g och 49,5cm.. Bästa dagen i mitt liv!

Jag ska ta mig tid här i dagarna och försöka mig på att skriva en förlossningsberättelse, får se hur det ska gå :) haha men det kommer, ja lovar :)

Just nu ligger jag och älskling i sängen som två mobilnördar, Molly ligger i sin elektriska babygunga. Hon bara älskar den. Nu hade vi tänk spela lite yatzy, får passa på medans lillan sover, annars finns det knappt tid. Men sånt man får räkna med..

Lite bilder på Molly :)

Ovido - Quiz & Flashcards