November mamma

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Johanna - 8 januari 2013 23:31

Ja som jag skrev i tidigare inlägg vart jag o baby i stan idag o skulle kolla på kappahl men det vart ju KAOS där med tanke på att dom ska flytta så var ju 70% på allt i hela butiken. Så vi gick vidare till H&M och kollade lite, men hitta inget roligt, sen gick vi vidare till missäy där syster min jobbar och träffade henne en stund, sen blev både jag o baby hungriga så vi gick till paprika för att äta :)
Sen ville jag gå in på den andra kappahl där jag hittade sötaste klänningen till Molly som hon ska ha på lördag då vi ska på kalas.
Hittade även en body till henne på lindex.
Efter det åkte vi hem, väl hemma började vi röja i sovrummet, fick upp lite tavlor o ramar. Fick även rensat ihop mollys alla kläder. Som ska vikas ihop o läggas i storlekar i klädlådan,

Nu blir det att ta en macka, sen lägga sig i sängen o mysa med baby om min lilla dam behagas ligga ensam. Haha
Ha en trevlig kväll allihop. Bilder på klänningen, bodyn o ramarna här nedan :)

Av Johanna - 8 januari 2013 23:12

Älskade lilla du
Så varmt välkommen
Med dina ögon och din lilla röst
Och du är så otroligt vacker
Då du vilar vid mitt bröst
Så svårt att förstå att du kommit för att stanna
Att någon som jag fick äran att bli din mamma

Av Johanna - 8 januari 2013 14:25

Nu sitter jag älskling o Molly på bussen in till stan :) dom har nämligen 70% på allt på kappahl i femman då dom ska stänga :) så ska försöka hitta nått till lilltjejen :)
Hon behöver lite mer pyjamasar o byxor, då nästan alla kläder är förstora ännu eftersom min kära mor köpt 62 så hon ska kunna växa i kläderna ;) hehe.
Min lilla tjej vägde förövrigt 4500g o var 55,5 cm sist vi var på BVC den 3de januari :) hon växer så det står härliga till.
Ni får ha en bra dag så uppdaterar ja senare :)

Skapa flashcards