November mamma

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Johanna - 9 januari 2013 22:57

Tänkte köra en frågestund tills på söndag och då svara på alla frågor:)
Så ta nu chansen o fråga vad ni vill :)

Av Johanna - 9 januari 2013 21:37

Ja då var det premiär för efterlyst idag :) det har vi väntat på, förstår bara inte varför dom bara sänder på våren o hösten i inte året om?! Dom behövs ju verkligen, så mycket som händer här i Sverige, o man får veta så mycket genom efterlyst, o kan hjälpa till att sätta fast dom som ska fast!
Tycker ni inte dom ska sända året om?
Förjävligt hur folk kan bete sig ...

Aa som ni kanske förstår så sitter jag o älskling och kollar på det, jag rent ut sagt sitter o är förbannad på samhället vi lever i!

Har även en sovande Molly på mig o Gud va gott hon sover, efter efterlyst ska jag ta tag o vika tvätt, dock inget kul men ett måste . Haha.

Av Johanna - 9 januari 2013 13:57

Just nu ligger jag i sängen o ammar Molly, IGEN hon äter hela tiden haha. Och tjock börjar hon bli mammas lilla tjej, längtar till den 14de då vi ska till BVC för läkarkontroll, vägning o mätning. Undrar hur mkt min lilla tjej gått upp denna gång, hon har gått upp mellan 300-500g på 2-3 v innan så :) och den 14de är det nästan 2v sen sist.
Men gått upp det har hon för det känns när man håller i henne.

Idag fyller även min far 49 år, så grattis till dig pappa :) tårta o kaffe vid 17 när farmor o farfar kommer :)

Nu ska jag o älskling laga lite lunch, sen röja i rummet lite mer så vi får in våran garderob :)
Ha en bra dag allihop :)

Av Johanna - 9 januari 2013 00:51

Nu blir det sova och mysa med min lilla bebis. Natti <3

Skapa flashcards