November mamma

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Johanna - 10 januari 2013 20:52

Nu ska min älskling laga ugnsbakad falukorv och potatismos :) Gud vad hungrig jag är!
Jag och Molly myser i soffan och kollar på Sveriges roligaste klipp ;) haha humor på hög nivå :)

Av Johanna - 10 januari 2013 14:20

Idag blir det till att röja i sovrummet så det blir klart så man känner sig hemma, allt har sett ut som kaos efter att vi flytta, bor ju ännu hos pappa men vi har sovrummet.
Så nu blir det att rensa klart alla påsar med kläder, vika det o lägga in i garderoben..

Just nu ligger jag i sängen, Molly har precis ätit, men hon somna som en stock för en liten stundsen, så nu ska jag upp o äta lite, Gud jag måste få in mina matrutiner.. Går Inge bra med det där, äter jättedåligt o det är ju inte bra för Molly eftersom hon då kanske inte blir tillräckligt mätt på bröstmjölken, upp i vikt går hon, men hon ammar oftare dom dagarna jag äter dåligt.. Så skärpning nu!

Ne dags att ta tag i grejerna här hemma nu:) skriver lite senare.

Skapa flashcards