November mamma

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Johanna - 17 januari 2013 21:55

Du är mannen i mitt liv, du gör det värt att leva! Aldrig trodde jag att vi skulle få det så bra, en liten dotter har vi fått, en ring på mitt finger har jag fått! Jag älskar mitt liv, jag älskar dig!
Säg mig är det vi föralltid?
För utan dig kommer ja inte kunna orka, kommer inte orka andas, för du är luften i mina lungor! Du är luften jag andas! Ditt namn står inristat i mitt hjärta!
Med dig vågar jag vara mig själv, jag vågar stå på mig. Min nästa dröm med dig är att vi får chansen att gifta oss, att få det där bröllopet vi vill!
Kan inte längta mer än jag gör!
Gud vad jag älskar dig min älskade fästman ..
Emil Pär Löfgren <3

Av Johanna - 17 januari 2013 14:06

Idag vaknade jag o Molly vid 10 tiden, då ville hon äta, så jag bytte blöja o gav sen henne mat, sen när hon ätit klart gjorde jag frukost åt mig o satte mig i soffan, just nu ligger Molly o sover i soffan, hon var övertrött o gnällde lite sen somna hon efter 3-4 min :p hehe.
Om en liten stund så ska jag ner till affären o handla det jag behöver till min kycklingröra :) fattas grädde o cream fresh så blir att köpa det sen hem o laga mat ;) jag saknar min man nu, men imon ses vi o då ska vi även träffa ett par vänner o gå till Leos Leksand med barnen :)

Jag älskar min Molly Elwira Löfgren <3
O jag älskar mannen i mitt liv
Emil Pär Löfgren <3

Ne nu ska jag ta tag i saker här hemma o gå till affären :)
Skriver nog mer senare!

Skapa flashcards