November mamma

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Johanna - 9 juli 2013 20:52

Igår var jag, hjärtat och molly och kollade på Lotta på liseberg med Samantha och hennes syster.

första gången vi var på lotta, kan säga att det var mycket bättre och roligare Live då man få se allt roligt som händer under reklam och sånt..

Roligt med bästa Dogge på scen, och att få se Jill Johnson och rascal flatts och även Tommy Nilsson :) 

Så nästa måndag blir det Liseberg igen för att kolla på Lotta :) 

Då är ju min BROLLE där ju, kan inte missa det. Nejnej.

Blev en hel del bilder igår, och molly fick "sjunga" med Lotta under genrepet, kommer bild på det i ett annat inlägg.


Idag vaknade vi hyfsat tidigt, tog det sen lugnt ett tag innan vi bestämde oss för att dra oss in mot stan en sväng, träffade Keno o hennes son, drog med dom först in på barnvagns centralen och sen vidare till babyproffsen..

Hon letar ny vagn till sin son.. Och vi hittade en "korg" man kan sätta på handtaget på vagnen, och en ny sked till mollan då vi glömde hennes favvo sked hos ett par vänner i Göteborg, så hittade en nästan likadan, HOPPAS den duger för lilldamen, hon är visst kräsen.. :/ Vem kan hon fått det från om inte sin mor :P Haha.. 

Efter vi vart på babyproffsen tog vi oss till Nelly outlet och kollade lite, hittade en tröja jag SKA köpa..

Mitt hjärta och min bror har ju fått mig att börja gilla typ allt med USA..

Sen åkte vi hemmåt och nu sitter jag här, dricker kaffe och ska snart skicka lilltjejen i säng.. hon sitter och kliar sig i ögonen, men hon är ju som sagt en nattuggla och kan inte sova när det är för ljust på kvällarna. så får försöka skaffa mörka gardiner.. 

Älsklingen har vart gullig och håller på med blåbärspaj som står i ugnen just nu och ska snart mumsas på :) hihi.

Sen tänkte jag sätta mig och kika lite på Ebay och Tradera efter lite material till sakerna jag ska göra :) .. finns ju så mycket där, ska även gå in och kolla lite på H&M på nätet.. Lilltjejen och Elias behöver lite nya sommarkläder. 

även jag och älskling behöver det, så blir att kika där lite. 


Och när Elias kommer till oss igen så blir det liseberg med barnens Farfar och Faster, ska även se om mamma är ledig. :) Så får vi se hur många vi blir. 

Ska bli kul iallafall, båda barnen älskar ju farfar, och molly älskar ju sin mormor så hade vart kul om hon kunde, men det märker vi. Blir ju annars trevligt ändå :) 

Nee, nu ska jag äta blåbärspaj med min älskling och se lite på bygglov :D..

        

Några av bilderna vi tog hos en kär bekant :)<3



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards