November mamma

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Johanna - 30 juni 2013 14:14

Satte mig nyss i ett varmt och skönt bad, så skönt för knät.
Hjärtat servade mig med cola idag igen.
Underbaraste mannen har jag.
Molly sover middag, och ja sitter här o njuter av lite ensamtid, ska kolla runt efter material. Tänkte börja sy egna napphållare och sälja . Lite av en hobby faktiskt. Sen när jag badat klart ska jag laga lite mat, blir korvstroganoff o ris idag.
Gott faktiskt,
Snart kommer min kära lillasyster hem från Norge oxå. Ska bli underbart att ses igen.
Hm, ja vill ha en större lägenhet. Vill att barnen ska ha varsitt rum o så vill jag att jag o hjärtat ska ha varsitt.. En 4 tack!
Inte roligt att inreda en 2a. Så lite plats för saker jag vill ha..
Blir att leta o söka större.
Sen ska hjärtat äntligen ta tag i körkort och jag ska ta tag i träningen så mina leder blir bättre. :)
Ne nu ska jag njuta av mitt bad.

Ovido - Quiz & Flashcards