November mamma

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Johanna - 11 augusti 2012 20:10

Ja idag gick jag in i vecka 27 (26+0), känns sjukt att tiden går så satans snabbt... känns nyss som att jag fick veta att jag väntade en liten bebis.. :) ..

Men det är en underbar känsla, just nu ligger hon och sparkar.

bara för att älsklingen lyssnar på hög musik, och hon reagerar på basen. 

speciellt när det är trummor med, tror jag kommer få en liten trumtjej ;) haha..

Underbart att vara gavid, förutom mina satans foglossningar jag har just nu, gör så satans ont.

får ta på mig foglossningsbältet här nu, och se om det blir lite bättre . :) 


Annars då? .. Ne idag var jag med älskling på bråt och kollade på rally :) var faktiskt kul, men ont i fötterna och ryggen fick jag allt.. så ett bad blir det nog ikväll.. 

just nu händer inte så mycket, funderar på vad man ska äta, för här blir det ju ingen middag gjord som vi planerat..

så får väl bli snabbmat?. usch egentligen.. men men..

Och så får det nog bli en sköööööön kvällspromenad med mitt hjärta senare, så skönt väder, så orkar inte sitta inne..

Ne nu kommer jag inte på nå mer att skriva. haha.

kanske uppdaterar lite senare ikväll.. ha en fortsatt bra kväll allihop:) 

Ovido - Quiz & Flashcards