November mamma

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Johanna - 22 augusti 2012 16:30

Det hela började som en helt vanlig torsdag, vi gick på stan, kollade lite affärer..

sen kom vi hem, lagade mat och sånt som vi brukade, inte anade jag nått annat denna torsdags kväll.. 

Men, älsklingen gick ut och skulle handla sa han :P..

efter någon timma kom han tillbaka, vad jag inte anade då var att han kom hem med 10 röda rosor, och en röd ask.!

ja ni kan tänka er hur paff jag blev, stod bara och stirra och fick inte fram ett ord..

Sen ställer han sig på knä och friar.. ?

Ja trodde jag skulle dö, och självklart svarade jag ju JA, men hade svårt att få fram det i min svåra chock haha.

En och annan tår föll den stunden kan jag lova. ^^

mer romantisk man får man leta efter, att få bära denna underbart vackra ring på mitt finger är det bästa som finns, gud, du gör mig så jävla lycklig Emil, att jag skulle få denna chansen, att få dela ett liv med dig ?. Det trodde jag inte för 4 årsen, när vi började prata första gången.. sen ca 3 år senare är vi ett par, nu är vi förlovade, och vi väntar en liten dotter. Mitt liv kan inte bli bättre än såhär.


Plander inför nästa år är giftemål, men när det blir det får ni allt se då :)

Ett liv utan dig och Molly o Elias, det är inget liv. ! ni är mitt allt. 


7/12-11, 7/6-12 datum jag kommer minnas livet ut. jag älskar dig <3

Ovido - Quiz & Flashcards