November mamma

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

Dålig uppdatering!

Av Johanna - 17 augusti 2012 16:02

Oj, insåg nyss att jag inte uppdaterat här på några dagar.. Illa!
Var ju på MVC i måndags, allt såg bra ut med mig och lillan, hennes Hjärtljud låg på mellan 140/145 :) det ända min BM vill hålla koll på nu är att jag hade en 1a på protein provet, vi ska tillbaka den 31a augusti för kontroll igen och då hoppas jag det gått ner. Hon sa att jag kunde ha urinvägsinfektion som jag inte riktigt märkt av, och har det inte blivit bättre till nästa besök så ska dom ta urinvägsinfektions prover också. Återstår att se helt enkelt. Huvudsaken är att allt ser bra ut med lilltjejen :)
Om en liten stund här ska jag ringa ett samtal och boka tid för en sak vi ska göra i slutet av månaden :) har inget med bebis att göra. Eller a det är ju för familjen så då är det ju för henne med :) hehe hoppas allt går som planerat nu :) så man kan andas ut!

Just nu ligger vi i soffan och glor film med lilleman som nyss vaknat :) blir att laga mat sen och gå ut en stund kanske :)
Senare ikväll har jag och älskling egentid som inte är vanligt att vi har, men Gud vad skönt!
Eller det blir ju när lilleman lagt sig för kvällen så runt 20:00 :)
Innan det blir det mys med lilleman och så .

Ne nu ska jag ta och diska om en stund, sen rensa ut under diskbänken, pappa har beställt diskmaskin ÄNTLIGEN!
Sen blir det starta en maskin tvätt och sen en skön dusch :)
Ha det fint sålänge allihop :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 juli 2013 20:52

Igår var jag, hjärtat och molly och kollade på Lotta på liseberg med Samantha och hennes syster. första gången vi var på lotta, kan säga att det var mycket bättre och roligare Live då man få se allt roligt som händer under reklam och sånt.. Rolig...

Av Johanna - 30 juni 2013 14:14


Satte mig nyss i ett varmt och skönt bad, så skönt för knät. Hjärtat servade mig med cola idag igen. Underbaraste mannen har jag. Molly sover middag, och ja sitter här o njuter av lite ensamtid, ska kolla runt efter material. Tänkte börja sy eg...

Av Johanna - 29 juni 2013 22:56

Glömde säga att när jag precis klivit upp ur badet och satt mig i soffan i handduk, plingar det som fan på dörren... Blev fan skit rädd.. Så hjärtat fick gå o öppna, och in kommer min älskade kusin o hans underbara flickvän, gissa om ja blev paff. :)...

Av Johanna - 29 juni 2013 21:55

Tog mig ett varmt bad med en grymt bra bok och ett glas cola zero som älsklingen kom in med. Molly sov middag under tiden. Jo igår tog vi en tripp till Gbg för att jag tänkte att ja kunde få en akut tid på reumatologen på Sahlgrenska , hon jag pra...

Av Johanna - 27 juni 2013 15:15

Idag vaknade vi runt 10, ganska så skönt faktiskt.  gav molly en flaska välling, sen satt hon i sin gåstol och lekte.  Jag satte mig i soffan och vek tvätten från igår, usch inte kul alls men sånt som måste göras. Nu under dagen har jag försökt...

Ovido - Quiz & Flashcards